هوش محتوایی چیست: آینده بازاریابی محتوا
نوشته شده توسط : reza
 
سالهاست که بازاریابان دیجیتال ادعا می کنند که محتوا سلطان است و هرچه تعداد پست های وبلاگ یا ویدیوهایی که منتشر می کنید بیشتر باشد ، از نظر کسب رتبه بندی بهتر در موتور جستجو و رشد ترافیک ارگانیک ، وضعیت بهتری خواهید داشت.
 
واقعیت؟
 
همانطور که به جایی می رسیم که محتوای بیشتری برای مشاهده و هضم بازار هدف شما برای بازار هدف بیشتر از گذشته در دسترس است ، برای غواصی عمیق کاملاً ضروری خواهد شد.
 
در حقیقت ، تیم های محتوا باید از ابزارهای اضافی و بینش مصرف کننده استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر قطعه هر بار به آزار دهنده برخورد می کند.
 
خوشبختانه ، اینجاست که ابزارهای هوش محتوایی وارد می شوند.
 
هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بتوانید محتوای جذاب و آموزنده ای ایجاد کنید ، برای رونق کسب و کار شما بهتر عمل می کند.
 
این برنامه های ویژه راهی عالی برای تقویت نتایج و دریافت پاسخ بهتر از مخاطبان شما هستند.
 
در طول این راهنما ، ما شما را در معنای این معنی و اینکه چرا بهترین زمان برای پذیرش آن در فرآیند بازاریابی شما است ، راهنمایی خواهیم کرد.
 
بعلاوه ، ما نام چند ابزار عالی را ارائه خواهیم داد که اکنون باید از آنها برای بهبود استراتژی محتوای کلی خود استفاده کنید.
 
آیا شما آماده هستید تا در مورد هوش محتوا و اینکه چرا این آینده بازاریابی محتوا است اطلاعات کسب کنید؟
 
یک دفترچه یادداشت و یک قلم بگیرید. بیا شروع کنیم.
 
    هوش محتوایی چیست؟
    چرا اینقدر مهم است؟ مزایای هوش محتوایی
    سیستم عامل های اطلاعات محتوایی
    چگونه هوش محتوا می تواند استراتژی بازاریابی شما را هدایت کند؟
    چرا هوش محتوایی کلید راهبرد داده است؟
    جمع بندی: هوش محتوایی و آینده بازاریابی محتوا
 
هوش محتوایی چیست؟
 
بیایید با اصول شروع کنیم.
 
هوش محتوا به سادگی فرآیند استفاده از برنامه های نرم افزاری است که از هوش مصنوعی (AI) برای پیش بینی بینش استراتژی محتوای خاص استفاده می کند.
 
به زبان ساده ، این یک نوع خاص از ابزار است که به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک می کند و نیازی به حدس زدن مداوم آنچه بازدید کنندگان وب سایت شما می خواهند ببینند شما را تولید می کنند ، از بین می برد.
 
چندین نوع مختلف از برنامه های هوش محتوایی وجود دارد ، اما اکثر آنها همان توانایی اساسی را دارند که به شما کمک می کند روند صنعت را پایین بیاورید و ببینید چه چیزی در حال حاضر محبوب است.
 
همچنین می تواند به مواردی مانند انتخاب کلمات کلیدی کمک کند یا به شما تخمین می زند که قطعه خاصی براساس معیارهای خاص چقدر خوب کار خواهد کرد.
 
به عنوان مثال ، بگویید هدف از محتوای شما جذب سرنخ های بیشتری در تجارت شماست. برخی از برنامه های هوش محتوایی می توانند آنچه را که شما نوشتید بررسی کرده و پیشنهادهایی را در مورد چگونگی احتمال بروز این کار براساس رفتار معمول مصرف کننده ارائه دهند.
 
برخی حتی می توانند به صورت خودکار کلمات کلیدی و سایر عناصر را برای افزایش محتوای شما و بهبود اثربخشی کلی شما وارد کنند.
 
با این حال ، توجه به این نکته مهم است که شما هنوز هم مجبورید برخی از کارها را انجام دهید.
 
هیچ وقت نمی خواهد زمانی باشد که هوش مصنوعی فقط به طور خودکار با ارسال یک پست وبلاگ یا مقاله از طرف شما ارائه شود. حقیقت این است که این فناوری هنوز برای دادن متن و صدای انسانی به محتوا وجود ندارد.
 
شاید روزی این یک گزینه باشد ، اما در حال حاضر کلید اصلی استفاده از ابزارهای موجود برای یافتن کلمه کلیدی ، موضوع و دیدگاه های مناسب برای نوشتن مطالب ستاره ای است که بهترین بازتاب را در بازار هدف شما دارند.
چرا اینقدر مهم است؟ مزایای هوش محتوایی
 
بنابراین ، اکنون که دانستید نرم افزار هوش محتوایی چیست ، ممکن است از خود بپرسید که چرا به آن نیاز دارید.
 
به هر حال ، شما به احتمال زیاد نویسنده مناسبی هستید یا تیمی دارید که می تواند این نوع تحقیق را برای شما انجام دهد. چه دلیلی وجود دارد که از ابزار دیگری استفاده کنید که فقط مراحل ایجاد محتوا را اضافه کند؟
 
به زبان ساده ، برنامه های هوش محتوا سهولت در ارائه همیشه محتوای ویروسی مورد علاقه مخاطبان را دارند.
 
با تجزیه و تحلیل زبانی که استفاده می کنید و موضوعی که درباره آن بحث می کنید ، این نرم افزار می تواند در ارائه پیشنهادهای کاملاً بصیرت آمیز درباره چگونگی بهتر ساختن کل مطلب کمک کند.
 
بعلاوه ، این نوع ابزارها تشریح و فهم آنچه مردم در حال حاضر در برخی از بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می گویند آسان تر است.
 
با استفاده از این اطلاعات ، می توانید رویکرد نوشتن خود را متناسب با اهداف خاص تنظیم کنید و واقعاً در آنچه مردم می خواهند ببینند فرو بروید.
 
نتیجه نهایی؟
 
پست هایی که به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند ، جذب بیشتری از ارگانیک در موتورهای جستجو می کنند و واقعاً شرکت شما را به عنوان یک رهبر صنعت در جایگاه خود قرار می دهند.
 
از آنجا که بیشتر افرادی که به بازاریابی محتوا اشتغال دارند می خواهند به همه این موارد دست یابند ، کاملا منطقی است که چرا استفاده از نرم افزار هوش محتوایی مورد توجه قرار گرفته است و چرا بازاریاب های بیشتری از آن استفاده می کنند.
 
سیستم عامل های اطلاعات محتوایی
 
در اینجا تنها نقطه ضعف استفاده از سیستم عامل های هوش محتوایی وجود دارد: آنها معمولاً هزینه بر هستند و انتخاب مناسب برای نیازهای شما دشوار است.
 
اما ، در بیشتر موارد ، مزایای آن قطعاً بیشتر از موارد منفی است.
 
اگر به دنبال یک سیستم عامل خاص برای آزمایش هستید ، ما یک لیست کوتاه از موارد دلخواه خود قرار داده ایم. به خاطر داشته باشید که بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که همیشه موارد جدید در آن ظاهر می شوند.
 
چند مورد از محبوب ترین گزینه های هوش محتوایی عبارتند از:
BuzzSumo
 
هدف اصلی این نرم افزار کمک به بازاریابان محتوا است که محبوب ترین مطالب را در اینترنت شناسایی و تکثیر می کنند.
 
به عنوان یک بازاریاب ، این می تواند راهی عالی برای یافتن موضوعات پرطرفدار و مفید برای نوشتن در نوشتن خود باشد.
SpyFu
 
اگر می خواهید تلاش های خود را برای بهینه سازی موتور جستجو بهبود ببخشید ، این برنامه هوش محتوایی را دوست دارید
 
این به شما کمک می کند ببینید که رقابت شما برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کند و چه چیزی را در Google Ads تبلیغ می کنند.
کوراتا
 
کسانی که به دنبال مقیاس گذاری در زمینه ایجاد محتوای خود هستند ، Curata را دوست دارند.
 
این ابزار به طور خاص برای شرکت هایی طراحی شده است که می خواهند استراتژی های خود را افزایش دهند و در مورد بازاریابی تصمیمات قاطع تری بگیرند.
SparkToro
 
محتوای شما فقط به اندازه دانش شما در مورد مخاطبان هدف است.
 
SparkToro ابزاری برای هوشمند سازی مخاطب است که به شما امکان می دهد در رفتار آنلاین سلیقه ، سلیقه ، ترجیحات و انواع محتوای مخاطبان خود عمیقاً جستجو کنید.
 
با استفاده از این نوع اطلاعات می توانید محتوای مربوطه را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
 
باز هم ، این فقط یک نمونه کوچک از برنامه های مختلف بازاریابی محتوای مختلف است که امروز وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: